7 Nisan 2012 Cumartesi

Sıradan bir Porsche mi? Yok istemem...

   “Onun arabası var güzel mi güzel, şoförü de var özel mi özel” şarkısı dilime nasıl olduysa dolanırken Ataşehir sokaklarında yürümeye devam ediyorum. Sokaklarda arabalara bakıyorum ve fark ettim ki ne marka olursa olsun hepsi aynı(basit iç donanım farklılıklarını saymıyorum). Düşünün ki yaklaşık 200bin Euro vermişsiniz Porsche 911Carrera Cabriolet almışsınız ve kırmızı ışıkta bekliyorsunuz bir baktınız yanınızda Porsche 911 aynı sizin seçtiğiniz renk; siyah. 200 bin Euro’yu ışıklarda aynısından görmek için mi verdiniz! Kişiye özel spor programlarına kayıt oluyoruz, tatil planlarını yaptırtıyoruz, tasarım ayakkabılar alıyoruz yani yaşamımızı insanın doğası gereği hep kendimizi birazcık daha özel hissedebilmek, özel hizmet alabilmek için tasarlıyoruz.
 

   Araba markaları arasında bu ihtiyacı fark eden ve sosyal medyada crowdsourcingi kullanan ilk marka Citroen oldu. “Siz Beğenin, Biz Yapalım” ana mesajıyla oluşturdukları facebook aplikasyonu ile yeni Citroen C1 Connexion modelinizi kendi zevkinize göre dizayn edebiliyorsunuz. Zevkine güvenen katılımcılar kendi istedikleri renk ve altı adet konfigürasyon özelliklerinden seçip/ ekleyip (bu da bir başlangıç) yarattıkları araçlarını görme şansına sahipler. En heyecan verici tarafı ise sizin dizaynınız en popüler tasarım seçilir ise bu sene sonlarına doğru C1 Connexion markası tarafından seri üretimine geçiliyor olması. Sizin yarattığınız araba tüm dünya sokaklarında! Ayrıca ilk üretilen seriden yeni C1’iniz olması yüzünüzü gülmesi için başka bir neden.


   30 Nisan tarihine kadar açık olacak bu tasarım yarışması ile facebook gücünü arkasına alan Citroen; kitlelerin gücünü, zevkini ve hikâyelerini yeni tasarım C1 Connexion modeline aktarmanın, ben ise yarattığım arabayı görmenin ve kazanma ihtimalimin keyfini çıkarıyorum.
Siz de denemek isterseniz buyurun Facebook meydanına

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder